Dokumenty od wnioskodawcy
- Formularz - zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego (dostępny w siedzibie Urzędu Gminy w Racławicach bądź w załączniku poniżej ↓) ,
- Dowód osobisty lub paszport.
Informacje dodatkowe
- Wymeldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika posiadającego pełnomocnictwo udzielone na piśmie, po okazaniu przez niego jego dowodu osobistego lub paszportu.
- Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego można dokonać w nowym miejscu wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
- Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczona zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
Sprawy prowadzi:
Inspektor ds. ewidencji ludności
Zofia Muszyńska
piętro I, pokój 22, e-mail: ugraclawice@wp.pl, tel: 41 30 67 230
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2021 r. poz. 510 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. poz. 2411 z późn. zm.)