Zamawiający:
Stowarzyszenie na Rzecz Dialogu Współpracy i Rozwoju – Racławice,
Racławice 15, 32-222 Racławice
NIP 659 151 42 82,
REGON 120711290
tel. 41 38 44 016, 507 747 551, fax 41 38 44 043
email: stow.raclawice@wp.pl
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Stowarzyszenie na Rzecz Dialogu Współpracy i Rozwoju – Racławice zaprasza do składania ofert na wynajem placu na zorganizowanie obsługi gastronomicznej i handlowej oraz wynajem placu na zorganizowanie i usytuowanie wesołego miasteczka podczas imprezy plenerowej Folk Festiwal Racławice - Wybory Chłopa Roku 2023.
Będzie to impreza plenerowa, która odbędzie się w m. Janowiczki, na Błoniach Racławickich, w dniu 27-28 maja 2023r.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ I
1) Wynajem placu na zorganizowanie obsługi gastronomicznej i handlowej dla:
a) punktów handlowych w zakresie „małej gastronomii” (dania gorące z grilla/rożna, fast food, gofry, lody, popcorn, wata cukrowa, napoje, napoje, itp). Punkty gastronomiczne powinny zapewniać sprawną przepustowość i być dostosowane do charakteru imprezy.
Organizator oczekuje podania proponowanej liczby punktów gastronomicznych i szczegółowego opisu proponowanych działań.
b) ogródków piwnych z ławami oraz parasolami i namiotami dla minimum 1000 miejsc siedzących.
Organizator oczekuje podania liczby dystrybutorów, miejsc do siedzenia
i stołów.
c) zapewnienia namiotów zapewniających schronienie w przypadku złej pogody.
Uwaga ! Sprzedaż napojów, piwa oraz potraw wyłącznie w opakowaniach i naczyniach jednorazowych ! Organizacja gastronomii, szczególnie w zakresie sprzedaży napojów alkoholowych powinna być zgodna z ustawą z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
Uwaga! Oferent powinien posiadać własny agregat prądotwórczy !
2) Zapewnienia stoisk z artykułami przemysłowymi, zabawkami, balonami itp.- lista punktów handlowych przedstawiona Zamawiającemu do dnia 15.05.2023r. do akceptacji
3) Zapewnienia nieodpłatnie zamawiającemu 200 zestawów bloczków żywieniowych (piwo lub napój i danie obiadowe np. danie mięsne + ziemniaki (frytki) + zestaw surówek) na potrzeby organizacji imprezy- wybrany zestaw w dniu 27.05.2023r. do akceptacji. Odbiór zestawów w dniu 28.05.2023r.
4) zorganizowanie konkursu dla publiczności typu „najszybsze zjedzenie 10 hot - dogów”, jedzenie pączków na czas itp. - propozycja od Wykonawcy – do uzgodnienia jeśli będzie taka potrzeba
2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia na jednorazową sprzedaż i podawanie piwa oraz napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 3,5% w Urzędzie Gminy Racławice.
2) Ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów Wykonawca ustala samodzielnie, biorąc pod uwagę charakter oraz liczebność uczestników imprezy.
3) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie okablowanie do miejsca
z urządzeniami elektrycznymi (przewody odpowiadające wymogom bhp i warunkomtechniczno-elektrycznym), sprzęt gaśniczy oraz inny niezbędny sprzęt i środki potrzebne do prawidłowego funkcjonowania stoiska podczas trwania imprezy - zapewnienie agregatu prądotwórczego po stronie Wykonawcy.
4) Do Wykonawcy należy utrzymanie stoisk i terenu przeznaczonego na działalność handlowo-gastronomiczną w stałym porządku – odpowiedzialność także przed takimi służbami jak np. SANEPID
Zasilanie wody we własnym zakresie.
Wymagana jest kaucja w wysokości 1000zł dotycząca pozostawienia placu
w takim stanie w jakim został przekazany- wpłata kaucji do dnia 15.05.2023r.
W dniu 29.05.2023r. do godziny 10.00 wynajmowany plac powinien zostać oddany Zamawiającemu w stanie w jakim został przekazany, tj. posprzątany oraz pozbawiony sprzętu i akcesoriów. Po pozytywnych ustaleniach obu Stron kaucja zostaje zwrócona.
CZĘŚĆ II
1) Wynajem placu na zorganizowanie i usytuowanie wesołego miasteczka:
a) zapewnienie „Wesołego miasteczka” z jak największą liczbą atrakcji dla dzieci dorosłych- MIN 9 urządzeń z wymienionych poniżej:
- Karuzela „Młot”,
- Autodrom hydrauliczny,
- Karuzela łańcuchowa Gigant,
- Kolejka górska,
- Ściana emocji „Crazy Dance”(Ławka),
- Karuzela „Twister-Parasolki”,
- Karuzela filiżanki,
- Karuzela „Pająk” – hydrauliczna,
- Kolejka „Safari”,
- Kolejka „Aladyn”,
- Struktury dmuchane,
- Karuzele z figurami,
- Karuzela łańcuchowa dziecięca,
- Strzelnice, Puszkarnie, Loterie,
- Trampolina Eurobangi,
- kule wodne.
Dopuszcza się tożsame urządzenia o innych nazwach. Do ofert, która składana jest elektronicznie proszę dołączyć zdjęcia poszczególnych urządzeń, w wersji papierowej proszę dołączyć wydrukowane zdjęcia tych urządzeń.
b) zapewnienie nieodpłatnie Zamawiającemu 200 biletów – wejściówek
c) w zamówieniu mogą wziąć udział wszystkie osoby i podmioty, posiadające wymagane prawem uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej /prowadzenie wesołego miasteczka/.
Urządzenia powinny posiadać aktualne atesty i opinie techniczne – przy podpisaniu umowy dokumenty obowiązkowo do wglądu oraz pozostawienie kserokopii.
d) zapewnienie i zorganizowanie konkursu dla kandydatów do tytułu Chłopa Roku -„byk rodeo” oraz innego konkursu dla publiczności - propozycja od Wykonawcy - jeśli będzie taka potrzeba
2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zapewnia we własnym zakresie okablowanie do miejsca z urządzeniami elektrycznymi (przewody odpowiadające wymogom bhp i warunkom techniczno-elektrycznym), sprzęt gaśniczy oraz inny niezbędny sprzęt i środki potrzebne do prawidłowego funkcjonowania stoiska podczas trwania imprezy- zapewnienie agregatu prądotwórczego po stronie Wykonawcy.
Do Wykonawcy należy utrzymanie stoisk i terenu przeznaczonego na działalność wesołego miasteczka w stałym porządku – odpowiedzialność także przed takimi służbami jak np. SANEPID
Zasilanie wody we własnym zakresie.
Wymagana jest kaucja w wysokości 1000zł dotycząca pozostawienia placu w takim stanie w jakim został przekazany- wpłata kaucji do dnia 15.05.2023r.
W dniu 29.05.2023r. do godziny 10.00 wynajmowany plac powinien zostać oddany Zamawiającemu w stanie w jakim został przekazany, tj. posprzątany oraz pozbawiony sprzętu i akcesoriów. Po pozytywnych ustaleniach obu Stron kaucja zostaje zwrócona.
Dotyczy obu części:
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie ustawienie:
- pięciu stoisk KGW z lokalnymi produktami gastronomicznymi, dodatkowo
w tym w dwóch stoiskach będzie popcorn oraz wata, w jednym tradycyjne lody oraz w trzech grill (max do godz. 19.00),
- pięciu stoisk z artykułami spożywczym regionalnymi
oraz stoisk z rękodziełem, stoisk firm i instytucji współpracujących z Zamawiającym przy organizacji imprezy a dotyczących działalności okołorolniczej.
4. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie przeprowadzenia obsługi imprez plenerowych w zakresie dotyczącej konkretnej części.
Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego wykazu wykonanych (wykonywanych) przez wykonawcę usług oraz przedłoży dowody dotyczące wskazanych usług, określające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu pkt 1,3,4.
- Wykaz wykonanych (wykonywanych) usług.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Termin wykonania zamówienia:
Realizacja zamówienia będzie się odbywać w dniu: 27-28.05.2023r. w godz. odpowiednio 16.00-24.00, 10.00 – 24.00.
7. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
- najwyższa cena jaką oferuje Wykonawca – 95 pkt
- zaproponowane menu – 3 pkt
- różnorodność oferty - dodatkowe atrakcje poza wymagane minimum, ilość i jakość stoisk – 2 pkt
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w zapytaniu ofertowym uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych ww. kryteriach). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
8. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Wykonawca sporządza wycenę w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym, kalkulację ceny z uwzględnieniem informacji zawartych w zapytaniu ofertowym.
- Zaproponowana przez Wykonawcę kwota brutto za wyłączność obsługi gastronomicznej i handlowej oraz za usytuowanie wesołego miasteczka zostanie wpłacona na wskazane w umowie konto do 15.05.2023. (faktura wystawiona przez Zamawiającego – kwota netto = kwocie brutto).
- Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen niższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
9. Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsce i termin ich składania:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w j. polskim i musi mieć formę pisemną.
- Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych przez Zamawiającego.
- Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
- Formularz ofertowy należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Uprawnienie osoby / osób podpisujących ofertę, do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
- Ofertę należy złożyć osobiście bądź pocztą tradycyjną lub kurierską w formie pisemnej w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Wynajem placu na zorganizowanie obsługi gastronomicznej i handlowej, Wynajem placu na zorganizowanie i usytuowanie wesołego miasteczka podczas imprezy plenerowej Folk Festiwal Racławice - Wybory Chłopa Roku 2023 w dniach 27-28.05.2023” na adres: Stowarzyszenie na Rzecz Dialogu Współpracy i Rozwoju – Racławice, sekretariat Urzędu Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice lub na adres email: stow.raclawice@wp.pl – skan oferty wraz z załącznikami
- Termin składania ofert: do dnia 31 marca 2023r., do godz. 14.00.
- Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego, także wpływ e-mailem. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za otrzymanie maila w formie np. SPAM, proszę potwierdzać przesłanie oferty drogą elektroniczną.
10. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowaniu:
- Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie nie dokonania wyboru bez podania przyczyny.
- Miejsce i termin podpisania umowy, zostaną wskazane Wykonawcy, w odrębnym piśmie.
11. Uprawniony do kontaktów:
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
Małgorzata Sadowniczyk tel. 41 38 44 016, 507 747 551,
email: stow.raclawice@wp.pl
12. Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.
Gwiazdą wieczoru będą: zespół w dniu 27.05.2023r. – POGWIZDANI i zespół w dniu 28.05.2023r,. JORRGUS.
13. Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
- Wykaz wykonanych (wykonywanych) usług.
- Inne wymagane załączniki