Awarie instalacji solarnej należy zgłaszać pod numerem telefonu: +48 22 371 14 75
Osoba zgłaszająca zobowiązana jest do podania poniższych informacji:
1. Gmina
2. Imię i nazwisko właściciela budynku
3. Adres instalacji
4. Telefon kontaktowy
5.Powód zgłoszenia reklamacji – najbardziej precyzyjnie jak to jest możliwe: uszkodzony
czujnik/zaparowany kolektor/przeciek przy zaworze umiejscowionym na…/uszkodzona anoda etc).
6. Numer seryjny urządzenia, które uległo uszkodzeniu (informacja znajdująca się na tabliczce znamionowej po skrócie SN:, podanie danych znacznie przyśpieszy proces reklamacji)
7.Okoliczności wystąpienia usterki (noc/dzień, deszczowo/słonecznie etc.)
8. Temperatury w momencie wystąpienia awarii: t1, t2, t3, t4 (jeśli instalacja wyposażona jest w pompę obiegową na górnej wężownicy.
9.Jeżeli jest to wyciek to prosimy o określenie czy wycieka woda czy glikol. Prosimy określić część instalacji, której dotyczy wyciek: w kotłowni/przy kolektorach. Określenie miejsca wyciek: z zaworu z czerwonym pokrętłem pod zasobnikiem/w miejscu zasilania lub powrotu do zbiornika etc.
10.Jeżeli zgłaszany jest problem z pompą, prosimy o określenie typu pompy: solarna czy obiegowa (zamontowana na górnej wężownicy)